(Συνέχεια ἀπὸ τὸ προηγούμενο)
Μήπως
σᾶς
λέγει,
ὅτι
προσβάλλεται
ἀπὸ
τὴν
σκέψι,
ὅτι
οἱ
καλοὶ
ἂνθρωποι,
ποὺ
δὲν
πιστέυουν
στὸν
Χριστὸν
θὰ
χαθοῦν;
Αὐτὸ
εἶναι
ὅλο;
Ἐπὶ
πλέον
σᾶς
λέγει,
ὅτι
γιὰ
τέτοιους
ἀνθρώπους
τὸ
νὰ
χαθοῦν
θὰ
ἦταν
ἀντίθετο
πρὸς
ἓνα
πανάγαθο
ὂν
ὄπως
ὁ
Θεός;
Φυσικὰ
θὰ
εἲχατε
μία
ἀποκάλυψι
ἂνωθεν,
γύρω
ἀπὸ
τὸ
ζήτημα
αὐτό,
δηλαδὴ
ὅ,τι
ἀφορᾶ,
τὸ
τὶ
εἶναι
καὶ
τὶ
δὲν
εἶναι
ἐναντίον
στὸ
ἔλεος
τοῦ
Θεοῦ.
-Ὄχι,
στὴν
πραγματικότητα
ὂχι;
-Ἀλλὰ
ἡ
κοινὴ
ἀντίληψις
ἔτσι
λέγει.
Ἂ!!!
῾Η
κοινὴ
ἀντίληψὶς
σας!
-Μέ
ἀφορμὴ
τὴν
κοινὴ
ἀντίληψὶ
σας, ἀπὸ
ποῦ
μάθατε
ὅτι
μὲ
τὸν
περιορισμένο
ἀνθρώπινο
νοῦ
θὰ
μποροῦσε
κανεὶς
νὰ
φθὰση
στὴ
γνῶσι,
τοῦ
τὶ
εἶναι
παραδεκτὸ
καὶ
τὶ
δὲν
εἶναι
παραδεκτὸ
στὸ
ἔλεος
τοῦ
Θεοῦ;
Ἐπιτρέψτε
μας νὰ
ἐκφράσουμε
τὶς
σκέψεις
μας.
Τὸ
Εὐαγγέλιο,
ποὺ
εἶναι
οἱ
διδασκαλίες
τοῦ
Χριστοῦ,
οἱ
Ἃγιες
Γραφὲς
καὶ
τὸ
σύνολο
τῆς
Ὀρθοδόξου
Καθολικῆς
Ἐκκλησίας,
ἔχουν
ἀποκαλύψει
σὲ
μᾶς
ὅλα
ἐκεῖνα
ποὺ
θὰ
μποροῦσε
κανεὶς
νὰ
γνωρίζη,
γύρω
ἀπὸ
τὸ
ἔλεος
τοῦ
Θεοῦ.
Αὐτὴ
ἡ
γνῶσις
ὑπερβαίνει
τὰ
ὅρια
τοῦ
νοός,
εἶναι
πάνω
ἀπὸ
αὐτὰ
ποὺ
ἓνας
ἄνθρωπος θά μποροῦσε νά σκεφθῆ, ἀπρόσιτη
σέ μᾶς.
Ὁ
ἀνθρώπινος νοῦς περιπλανᾶται ἀσκόπως,
ὅταν προσπαθεῖ νά ὁρίσει, ποιά εἶναι
τά ὅρια τοῦ Θεοῦ, ὅταν προσπαθῆ νά
ἐξηγήση τό ἀνεξήγητο, νά τό ὑποτάξη
στούς δικούς του λογισμούς... Νά ὑποτάξη
ποῖον; Τόν Θεόν!
Μία
τέτοια ἀγέρωχος ὑπεροψία εἶναι
σατανιστική. Φανταστεῖτε, λοιπόν, νά
ὀνομάζετε τόν ἑαυτόν σας χριστιανόν,
χωρίς ἀκόμη νά γνωρίζετε τίς διδασκαλίες
τοῦ Χριστοῦ!
Ἐάν
δέν ἔχετε μάθει γιά τό ἀκατάληπτο τοῦ
Θεοῦ ἀπό τήν γεμάτη Θεία Χάρι οὐράνια
διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας μας, τότε
πηγαίνετε στό σχολεῖο καί ἀκοῦστε, τί
μαθαίνουν τά παιδιά. Οἱ δάσκαλοι τῶν
μαθηματικῶν ἐξηγοῦν σ’ αὐτά τήν
θεωρεία τοῦ ἀπείρου, τό ὁποῖον, ἐπειδή
εἶναι μία ἀπροσδιόριστος ἔννοια, δέν
ὑπόκειται στούς κανόνες, στούς ὁποίους
ὑπόκεινται οἱ πεπερασμένες ἔννοιες.
Τά συμπεράσματα, τά ὁποῖα θά μποροῦσε
νά συναγάγη κανείς, ὅσον ἀφορᾶ τό
ἄπειρον, μπορεῖ νά εἶναι καθ’ ὁλοκληρίαν
τά ἀντίθετα ἀπό ἐκεῖνα, πού ἀφοροῦν
τό πεπερασμένον. Ἀπό τήν ἄλλη πλευρά
ἐσεῖς θέλετε νά προσδιορίσετε τούς
νόμους πού ρυθμίζουν τήν δράσι τοῦ
Θείου ἐλέους. Ἐσεῖς λέτε λοιπόν: αὐτό
καί αὐτό εἶναι εὐάρεστο στόν Θεό καί
ἄλλα πράγματα δέν εἶναι. Ὅλα αὐτά
ταιριάζουν στήν κοινήν σας ἀντίληψι,
μέ τήν κατανόησί σας καί τήν αἰσθαντικότητά
σας.
Μήπως
ἀκολουθεῖ σέ αὐτό, ὅτι ὁ Θεός εἶναι
ὑποχρεωμένος νά κατανοεῖ καί νά
αἰσθάνετε ὅπως ἐσεῖς; Ἐσεῖς πραγματικῶς
αὐτό ἀπαιτεῖτε ἀπό τόν Θεόν. Πόσον
παράφρων καί ὑπεροπτική ἀξίωσις! Μήν
κατηγορεῖτε τήν Ἐκκλησίαν γιά ἔλλειψι
κοινῆς ἀντιλήψεως καί ταπεινώσεως.
Αὐτά εἶναι τά δικά σας σφάλματα. Ἡ Ἁγία
Ἐκκλησία τό μόνο πού κάνει εἶναι νά
ὑποτάσσεται χωρίς ἐρώτησι στή διδασκαλία
τοῦ Θεοῦ, σέ ὅ,τι ἀφορᾶ τήν ἐνεργητικότητα
τοῦ Θεοῦ, τήν ὁποίαν Αὐτός μᾶς ἔχει
ἀποκαλύψει. Τά παιδιά τῆς Ἐκκησίας
ἀκολουθοῦν Αὐτήν στό ζήτημα αὐτό
ὑπακούοντας. Εἶναι φωτισμένα ἀπό τήν
πίστι καί ἀπορρίπτουν κάθε ὑπερφίαλο
συλλογισμό, ὁ ὁποῖος ἐγείρεται ἐναντίον
τοῦ Θεοῦ.
Ἐμεῖς
πιστεύουμε,
ὅτι
εἶναι
δυνατὸν
νὰ
γνωρίζουμε
περὶ
τοῦ
Θεοῦ,
μόνον
ἐκεῖνα
τὰ
ὁποῖα
ὁ
Θεὸς
εὐδόκησε
νὰ
μᾶς
ἀποκαλύψη.
Ἐὰν
ὑπῆρχε
ἓνα
ἂλλο
μονοπάτι
πρὸς
τὴν
γνῶσι
τοῦ
Θεοῦ,
τὸ
ὁποῖο
θὰ
μπορούσαμε
νὰ
ἀκολουθήσουμε,
σύμφωνα
μὲ
τὴν
δική
μας διανοητικὴ
δύναμι,
τότε
ἡ
Θεία
Ἀποκάλυψις
δὲν
θὰ
εἶχε
δοθεῖ
σὲ
μᾶς.
῾Η
Ἀποκάλυψις
ἐδόθηκε,
ἐπειδὴ
εἶναι
ἀναγκαία.
Ἡ περιπλάνησις
τοῦ
ἀνθρωπίνου
νοὸς
καὶ
οἱ
ρεμβασμοί
του εἶναι
μάταιοι
καὶ
λανθασμένοι.
Λέτε
ἀκόμη,
ὅτι
"οἱ
αἱρετικοὶ
ἐν
τούτοις
εἶναι
χριστιανοί".
Ἀπὸ
ποῦ
τὸ
πήρατε
αὐτό;
Θέλετε
νὰ
πῆτε, ὅτι
ἂνθρωποι
ποὺ
ὀνομάζουν
τοὺς
ἑαυτοὺς
τους χριστιανοὺς,
χωρὶς
νὰ
γνωρίζουν
τίποτε
περὶ
Χριστοῦ,
ἀπὸ
τὴν
ὑπέρμετρον
ἀγνωσία
τους θὰ
ἀποφάσιζαν
νὰ
ὀνομάζουν
τοὺς
ἑαυτοὺς
τους χριστιανοὺς
τοῦ
ἰδίου
εἲδους
σὰν
τοὺς
αἱρετικούς,
ἐκείνους
τοὺς
αἱρετικοὺς,
οἱ
ὁποῖοι
εἶναι
ἀποκομμένοι
ἀπὸ
τὴν
ἁγία
Ὀρθόδοξο
Πίστι
ἐξ
αἰτίας
τῆς βλασφήμου
αἱρέσεὼς
τους;
Οἱ
ἀληθινοὶ
χριστιανοὶ
πραγματικῶς
κρίνουν
μ᾿
αὐτὸν
τὸν
τρόπον;
Ἕνα
πλῆθος
ἀπὸ
ἁγίους
ἐξέλεξε
τὸν
μαρτυρικὸν
στέφανον,
προτιμῶντας
τὰ
χειρότερα
καὶ
διαρκέστερα
βασανιστήρια,
φυλακίσεις
καὶ
ἐξορίες,
παρὰ
νὰ
συμμετέχη
μὲ
τοὺς
αἱρετικοὺς
στὶς
βλάσφημες
διδασκαλίες
τους.
῾Η
Ὀρθόδοξος
Ἐκκλησία
θεωροῦσε
πάντοτε,
ὅτι
ἡ
αἵρεσις
εἶναι
θανάσιμος
ἁμαρτία,
καὶ
τὸν
ἂνθρωπον
τὸν
μολυσμένον
μὲ
τὴν
τρομερὰ
ἀρρώστια
τῆς
αἱρέσεως ὅτι
εἶναι
πνευματικὰ
νεκρός,
ξένος
πρὸς
τὴν
Θείαν
Χάριν
καὶ
Σωτηρίαν,
σὲ
κοινωνία
μὲ
τὸν
διάβολον
καὶ
τὴν
ὀλέθρια
συνοδία
του. Αἳρεσις
εἶναι
ἁμαρτία
τοῦ
νοός. Αἳρεσις
εἶναι
πιὸ
πολὺ
δαιμονικὴ
παρὰ
ἀνθρώπινη
ἁμαρτία·
εἶναι
ἡ
κόρη
τοῦ
διαβόλου,
ἡ
κληρονομία
του, ἡ
ἀσέβειὰ
του, σχεδὸν
εἰδωλολατρεία.
Οἱ
Πατέρες
τῆς
Ἐκκλησίας,
ὀνομάζουν
τὴν
εἰδωλολατρεία
ἀσέβεια
καὶ
τὴν
αἵρεσι
διαφθορά.
Στὴν
εἰδωλολατρεία
ὁ
διάβολος
λαμβάνει
τὴν
λατρείαν,
ποὺ
ὀφείλεται
στὸν
Θεό,
ἀπὸ
τυφλωμένους
ἀνθρώπους,
ἐνῶ
στὶς
αἱρέσεις
συσσωματοποιεῖ
τὴν
τυφλωμένη
ἀνθρωπότητα
στὴν
κυριώτερη
ἁμαρτία
του: τ ή
ν β λ α σ φ η μ ὶ
α.
Ἐὰν
κανεὶς
διαβάση
τὶς
Πράξεις
τῶν
Συνόδων
μὲ
προσοχὴ
θὰ
πεισθῆ, ὅτι
ὁ
χαρακτήρας
τῶν
αἱρετικῶν
εἶναι
σατανιστικός.
Διαβάζουμε
γιὰ
τὴν
τρομακτικὴ
τους ὑπόκρισι,
γιὰ
τὴν
ἂμετρη
ὑπερηφάνειὰ
τους. Βλέπουμε
τὴν
συμπεριφορὰ
τους νὰ
ὑποκινῆται
ἀπὸ
συνεχῆ
ψέμματα.
Παρατηροῦμε, ὅτι
εἶναι
αἰχμάλωτοι
στὰ
μεγαλύτερα
πάθη.
Ὅποτε
εἶναι
δυνατὸν
εἰς
αὐτοὺς
διαπράττουν
τὰ
χειρότερα
ἐγκλήματα
καὶ
τὶς
πιὸ
τρομακτικὲς
θηριωδίες.
Τὸ
ἀσύγκριτο
μίσος
τους πρὸς
τὰ
μέλη
τῆς
Ὀρθοδόξου
Ἐκκλησίας
εἶναι
ἰδιαιτέρως
παρατηρημένο.
῾Η
αἵρεσις
συνοδεύεται
ἀπὸ
μία
σκλήρυνσι
τῆς
καρδίας,
ἀπὸ
μία
φοβερὰ
σκοτίζουσα
βλάβη
τοῦ
νοός,
ἀπὸ
μία
ἰσχυρογνώμονα
ἐπιθυμία
τῆς
ψυχῆς
νὰ
παραμένη
μολυσμένη,
καὶ
ἀπὸ
μία
δυσκολία
στὴ
θεραπεία
τοῦ
προσώπου,
ποὺ
πάσχει
ἀπὸ
αὐτὴ
τὴν
ἀσθένειαν.
Κάθε
αἵρεσις
εἶναι
βλασφημία
κατὰ
τοῦ
Ἁγίου
Πνεύματος.
῾Η
αἵρεσις
δὲν
βλασφημεῖ
μόνον
τὸ
δόγμα
περὶ
τοῦ
Ἁγίου
Πνεύματος
ἢ
τὴν
ἐνέργειά
Του, ἀλλὰ
βλασφημεῖ
τὸ
Ἃγιον
Πνεῦμα
στὴν
ὁλότητὰ
Του. ῾Η
οὐσία
ὅλων
τῶν
αἱρέσεων
εἶναι
ἡ
βλασφημία.
Ὁ
Ἅγιος
Φλαβιανός,
Πατριάρχης
Κωνσταντινουπόλεως,
ποὺ
ἐσφράγισε
τὴν
ὁμολογία
του μὲ
τὸ
αἷμα
του, προφέρει
τὴν
ἀπόφασι
τῆς
Τοπικῆς
Συνόδου
μὲ
τὰ
ἀκόλουθα
λόγια:
"Ὀ
Εὐτυχὴς
ὁ
πρώην
ἱερεὺς
καὶ
ἀρχιμανδρίτης
ἐξ
ὅλων
ὅσων
ἔχει
ἤδη
πράξει
καὶ
ἀπὸ
τὶς
τωρινὲς
καταθέσεις
του ἐφανερώθη
σαφῶς,
ὅτι
νοσεῖ
τὴν
κακοδοξίαν
τοῦ
Ἀπολλιναρίου
καὶ
τοῦ Οὐαλεντίνου
καὶ
ἀκολουθεῖ
τὶς
βλασφημίες
του ἀνυποχώρητα.
Δέν
ἐσεβάσθη
οὐδέ
τὴν
συμβουλὴν
καὶ
τὴν
διδασκαλίαν
τὴν
ἰδικήν
μας καὶ
δὲν
κατεδέχθη
νὰ
συμμορφωθῆ
μὲ
τὰ
ὀρθὰ
δόγματα.
Διὰ
τοῦτο
μετὰ
δακρύων
καὶ
στεναγμῶν,
διὰ
τὴν
ὁλοκληρωτικὴ
ἀπώλειά
του ὡρίσαμεν
διὰ
τοῦ
Κυρίου,
τοῦ
ὑπ᾿
αὐτοῦ
βλασφημηθέντος
νὰ
εἶναι
στερημένος
καὶ
ξένος
ἀπὸ
κάθε
ἱερατικὸν
τάγμα
καὶ
ἀπὸ
τὴν
κοινωνίαν
μαζί
μας καὶ
ἀπὸ
τὴν
διακυβέρνησιν
μοναστηρίου,
καὶ
ἂς
γνωρίζουν
ὅλοι
ἐκεῖνοι,
οἱ
ὁποῖοι
μετὰ
ἀπὸ
αὐτὰ
θὰ
τὸν
συναντήσουν
ἢ
θὰ
συνομιλήσουν
μὲ
αὐτὸν,
ὅτι
θὰ
εἶναι
ὑπεύθυνοι
καὶ
αὐτοὶ
στὸ
ἐπιτίμιο
τῆς
ἀκοινωνησίας,
διότι
δὲν
ἀπεμακρύνθησαν
ἀπὸ
τὴν
συναναστροφὴν
του."
Αὐτὴ
ἡ
ἀπόφασις
εἶναι
ἓνα
παράδειγμα
ἀπὸ
τὴν
γενικὴν
ἂποψιν
τῆς
Ὀρθοδόξου
Ἐκκλησίας,
ὅσον
ἀφορᾶ
τοὺς
αἱρετικούς.
῾Η
ἀπόφασις
αὐτὴ
ἔγινε
δεκτὴ
ἀπὸ
ὅλην
τὴν
Ἐκκλησίαν
καὶ
ἐκυρώθη
ἀπὸ
τὴν
Οἰκουμενικὴ
Σύνοδο
τῆς
Χαλκηδόνος.
῾Η
αἵρεσις
τοῦ
Εὐτυχοῦς
συνίστατο,
στὸ ὅτι
δὲν
ὁμολογοῦσε
δύο
φύσεις
στὸν
Χριστὸν,
μετὰ
τὴν
Ἐνσάρκωσιν
Του, ὅπως
διδάσκει
ἡ
Ἐκκλησία.
Παρεδέχετο
μόνον
μίαν
φύσιν,
τὴν
Θείαν.
Ἐσεῖς
λοιπὸν
λέτε:
Μόνον
αὐτό;...
Διαβάζουμε
ἐπίσης
τὴν
ἀντίδρασιν
ἑνὸς
συγκεκριμένου
προσώπου
τῆς
ἐξουσίας
πρὸς
τὸν
πατριάρχην
Κωσταντινουπόλεως
σχετικῶς
μὲ
τὴν
ἀρειανικὴν
αἵρεσιν:
῾Η
ἀντίδρασίς
του εἶναι
διασκεδαστικὴ
διὰ
τὴν
ἔλλειψιν
γνώσεως
καὶ
ἀξία
οἲκτου
στὴν
οὐσίαν
της.
Αὐτὸ
τὸ
πρόσωπο
παραγγέλλει
στὸν
πατριάρχη,
νὰ
διατηρῆ
εἰρήνην
καὶ
νὰ
μὴ
δημιουργῆ
συγχύσεις,
πράγματα
ποὺ
εἶναι
τόσον
ξένα
πρὸς
τὸ
πνεῦμα
τῆς
χριστιανοσύνης,
καταπιανόμενος
μὲ
δύο
τρεῖς
λέξεις.
Γράφει ὅτι δὲν βρίσκει τίποτε τὸ ἐσφαλμένο στὴν διδασκαλία τοῦ Ἀρείου καὶ, ὅτι ἡ διαφορὰ βρίσκεται μόνον στὴν ἀλλαγὴ μιᾶς φράσεως. Μόνον!!!
Ὁ ἱστορικὸς Φλέρρυ παρατηρεῖ, ὅτι σ᾿ αὐτὲς τὶς λεγόμενες ἀθῶες καὶ ἀβλαβεῖς φράσεις ἡ Θεότης τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ ἀποκηρύττεται ... Μόνον!!!
Γράφει ὅτι δὲν βρίσκει τίποτε τὸ ἐσφαλμένο στὴν διδασκαλία τοῦ Ἀρείου καὶ, ὅτι ἡ διαφορὰ βρίσκεται μόνον στὴν ἀλλαγὴ μιᾶς φράσεως. Μόνον!!!
Ὁ ἱστορικὸς Φλέρρυ παρατηρεῖ, ὅτι σ᾿ αὐτὲς τὶς λεγόμενες ἀθῶες καὶ ἀβλαβεῖς φράσεις ἡ Θεότης τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ ἀποκηρύττεται ... Μόνον!!!
Εἶναι
μόνον ἡ ἄρνησις τῆς ὅλης χριστιανικῆς
πίστεως.
Ὅλες
οἱ
παλαιὲς
αἱρέσεις
κάτω
ἀπὸ
διάφορες
βιτρίνες
ἀπέβλεπαν
σὲ
ἓνα
μονάχα
στόχο:
᾿Ηρνοῦντο
τὴν
Θεότητα
τοῦ
Λόγου
(τοῦ
Θεοῦ)
καὶ
διέστρεφον
τὸ
δόγμα
τῆς
Ἐνσαρκώσεὼς
Του.
Οἱ
νεώτερες
αἱρέσεις
ἀποβλέπουν
στὴν
ἀποκήρυξιν
τῆς
ἐνεργείας
τοῦ
Ἁγίου
Πνεύματος.
Μέ
μεγάλες
βλασφημίες
ἀρνοῦνται
τὴν
Θεία
Λειτουργία,
ὅλα
τὰ
Μυστήρια,
ὅλους
αὐτοὺς
τοὺς
τόπους,
ὅπου
ἡ
Ὀρθόδοξη
Ἐκκλησία
πάντοτε
ἀναγνώριζε
τὴν
ἐνέργεια
τοῦ
Ἁγίου
Πνεύματος.
Τὰ
ὀνομάζουν
σὰν
ἓνα
καθαρὰ
ἀνθρώπινο
κατασκεύασμα,
σὰν
προλήψεις
ἀμαθῶν,
σὰν
λάθη...
Τὶ
αὐθὰδεια!
ἴσως αὐτὸς
εἶναι
ὁ
μόνος
λόγος,
γιὰ
τὸν
ὁποῖο
ἐσεῖς
δὲν
θεωρεῖτε
τὴν
αἵρεσι ὡς
ἁμαρτία.
Ἐκεῖ
οἱ
αἱρετικοὶ
ἀπορρίπτουν
τὸν
Υἱὸν
τοῦ
Θεοῦ,
ἐδῶ
ἀπορρίπτουν
καὶ
βλασφημοῦν
τὸ
Ἃγιον
Πνεῦμα
... καὶ αὐτὸ εἶναι ὅλο; (!!!)
... καὶ αὐτὸ εἶναι ὅλο; (!!!)
Αὐτοὶ
οἱ
ὁποῖοι
παραδέχονται
βλάσφημες
διδασκαλίες
καὶ
βλασφημοῦν
δὲν
εἶναι
κακοποιοί,
δὲν
κλέβουν
καὶ
ἀκόμη
κάνουν
καὶ
καλὰ
ἔργα
(τῆς
πεσμένης
μας φύσεως),
εἶναι
θαυμάσιοι
ἂνθρωποι!
Πῶς
θὰ
μποροῦσε
ὁ
Θεὸς
νὰ
τοὺς
ἀρνηθῆ
τὴν
σωτηρία;...
῾Η
ὅλη
βάσις
στὴν
ἔλλειψι
τῆς
κατανοήσεώς
σας εἶναι
μία
βαθεῖα
ἀγνωσία
τῆς
χριστιανοσύνης.
Μὴ
νομίσετε,
ὅτι
μία
τέτοια
ἀγνωσία
εἶναι
ἀσήμαντη.
Ὄχι!
Τὰ ἀποτελέσματα μποροῦν νὰ εἶναι καταστρεπτικὰ, προπαντὸς τώρα, ποὺ τόσα φυλλάδια διανέμονται τριγύρω μὲ χριστιανικὸ τίτλο καὶ σατανικὸ περιεχόμενο. Εὑρισκόμενος κανεὶς εἰς ἂγνοιαν τῆς ἀληθινἢς χριστιανικῆς διδασκαλίας, μπορεῖ νὰ δεχθῆ μία ἐσφαλμένη καὶ βλάσφημη σκέψι γιὰ ἀληθινὴ καὶ δεχόμενος αὐτὴν νὰ ἀπωλεσθῆ γιὰ πάντα.
Ὄχι!
Τὰ ἀποτελέσματα μποροῦν νὰ εἶναι καταστρεπτικὰ, προπαντὸς τώρα, ποὺ τόσα φυλλάδια διανέμονται τριγύρω μὲ χριστιανικὸ τίτλο καὶ σατανικὸ περιεχόμενο. Εὑρισκόμενος κανεὶς εἰς ἂγνοιαν τῆς ἀληθινἢς χριστιανικῆς διδασκαλίας, μπορεῖ νὰ δεχθῆ μία ἐσφαλμένη καὶ βλάσφημη σκέψι γιὰ ἀληθινὴ καὶ δεχόμενος αὐτὴν νὰ ἀπωλεσθῆ γιὰ πάντα.
Οἱ
βλάσφημοι
δὲν
σώζονται.
Αὐτὲς
οἱ
ἀμφιβολίες,
ποὺ
ἐκφράζετε
στὴν
ἐπιστολήν
σας ἀπὸ
τώρα
στρέφονται
ἐναντίον
σας καί
τῆς
σωτηρίας
σας.
῾Η οὐσία τῆς ἀπορίας σας εἶναι χωρισμὸς ἀπὸ τὸν Χριστόν. Μὴν παίζετε μὲ τὴν σωτηρίαν σας, μὴν τὸ ρισκάρετε. Διαφορετικὰ θὰ θρηνῆτε στὴν αἰωνιότητα. Νὰ μελετᾶτε τὴν Καινὴ Διαθήκη καὶ τοὺς Ἁγίους Πατέρας τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ, παρακαλῶ, ὂχι τούς δυτικοὺς παράφρονας, τοὺς ὁποίους ἡ "δυτικὴ ἐκκλησία" παρουσιάζει σὰν ἁγίους.
῾Η οὐσία τῆς ἀπορίας σας εἶναι χωρισμὸς ἀπὸ τὸν Χριστόν. Μὴν παίζετε μὲ τὴν σωτηρίαν σας, μὴν τὸ ρισκάρετε. Διαφορετικὰ θὰ θρηνῆτε στὴν αἰωνιότητα. Νὰ μελετᾶτε τὴν Καινὴ Διαθήκη καὶ τοὺς Ἁγίους Πατέρας τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ, παρακαλῶ, ὂχι τούς δυτικοὺς παράφρονας, τοὺς ὁποίους ἡ "δυτικὴ ἐκκλησία" παρουσιάζει σὰν ἁγίους.
Μελετῆστε
τοὺς
Ἁγίους
Πατέρας
τῆς
Ὀρθοδόξου
Ἐκκλησίας,
γιὰ
νὰ
κατανοήσετε
σωστὰ
τὶς
Γραφὲς,
γιὰ
νὰ
μάθετε
νὰ
ζῆτε ὅπως
πρέπει,
γιὰ
νὰ
σκέπτεσθε
καὶ
νὰ
αἰσθὰνεσθε ὅπως
ἁρμόζει
σὲ
χριστιανό.
Πρὶν
νὰ
ἔλθη
ἡ
φοβερὴ
ὣρα,
κατὰ
τὴν
ὁποία
πρόκειται
νὰ
παρουσιασθῆτε
διὰ
τὴν
κρίσιν
ἐνώπιον
τοῦ
Θεοῦ,
κερδίστε
τὴν
δικαίωσι,
ποὺ
δίνεται
δωρεὰν
σὲ
ὅλους
τοὺς
ἀνθρώπους
ἀπὸ
τὸν
Θεὸ
διὰ
μέσου
τῆς
Ὀρθοδόξου
Ἐκκλησίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου